Канівська районна рада
Канівський район, Черкаська область

Інформація про роботу із зверненнями громадян

Інформація про роботу із зверненнями громадян  за І півріччя 2018 року.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Канівською районною радою проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом до органів виконавчої влади, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

За І півріччя 2018 року у Канівській районній раді не зафіксовано порушень строків розгляду  звернень громадян. Всі звернення, що надходять до ради, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

Керівництвом районної ради розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. Зокрема, постійно проводяться зустрічі районного керівництва з жителями територіальних громад Канівського району. 

За І півріччя 2018 року на адресу районної ради надійшло 9 звернень громадян, з урахуванням 2 депутатських запитів. З загальної кількості звернень - 8 письмових звернень та 1 громадянина було прийнято головою районної ради на особистих прийомах.

Протягом 6 місяців 2018 року до районної ради надійшло 4 запити про надання публічної інформації. Запити розглянуто та забезпечено інформування запитувачів у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.

Районна рада вживає дієвих заходів щодо забезпечення неухильного виконання нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

 

Інформацію підготувала  провідний спеціаліст  організаційного відділу виконавчого апарату                       Т.В. Костенко

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у Канівській районні раді за 2017 рік

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Конституції України Канівською районною радою проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом до органів виконавчої влади, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

За 2017 рік у Канівській районній раді не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до ради, розглядаються керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

Керівництвом районної ради постійно проводяться зустрічі з жителями територіальних громад Канівського району.

За 2017 рік на адресу районної ради надійшло 83 звернення громадян, з урахуванням 24 депутатських запитів. З загальної кількості звернень – 50 письмових звернень та 33 громадян було прийнято головою районної ради та його заступником на особистих прийомах.

 

 

 

 

 

 

 

 

За результатами розгляду звернень заявникам направлені вичерпні письмові відповіді відповідно до вимог чинного законодавства. Більша частина звернень вирішена позитивно (або частково позитивно) на інші надані роз’яснення щодо порядку їх вирішення або надіслано за належністю. Як свідчить аналіз найчастіше порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортного сполучення, діяльності органів місцевого самоврядування, щодо ремонту доріг місцевого значення, щодо перебоїв електропостачання населених пунктів району та інші.

Протягом 2017 року до районної ради надійшло 18 запитів про надання публічної інформації. Запити розглянуто та забезпечено інформування запитувачів у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної ради. Районна рада вживає дієвих заходів щодо забезпечення неухильного виконання нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

Інформація  про роботу із зверненнями громадян у Канівській районні раді  за 9 місяців 2017 року.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Конституції України Канівською районною радою проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом до органів виконавчої влади, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

За 9 місяців 2017 року у Канівській районній раді не зафіксовано порушень строків розгляду та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до ради, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

Керівництвом районної ради постійно проводяться зустрічі з жителями територіальних громад Канівського району. 

За 9 місяців 2017 року на адресу районної ради надійшло 67 звернень громадян, з урахуванням 16 депутатських запитів. З загальної кількості звернень – 38 письмових звернень та 29 громадян було прийнято головою районної ради та його заступником на особистих прийомах.

 

За результатами розгляду звернень заявникам направлені вичерпні письмові відповіді відповідно до вимог чинного законодавства. Більша частина звернень вирішена позитивно (або частково позитивно) на інші надані роз’яснення щодо порядку їх вирішення або надіслано за належністю. Як свідчить аналіз найчастіше порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортного сполучення, діяльності органів місцевого самоврядування, щодо ремонту доріг місцевого значення, щодо перебоїв електропостачання населених пунктів району та інші.

Протягом 9 місяців 2017 року до районної ради надійшло 15 запитів про надання публічної інформації. Запити розглянуто та забезпечено інформування запитувачів у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться під постійним контролем керівництва районної ради. Районна рада вживає дієвих заходів щодо забезпечення неухильного виконання нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

Звіт  про підсумки роботи зі зверненнями громадян  за І півріччя 2017 року.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Конституції України Канівської районною радою проводиться робота щодо ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами.

Реалізуючи вимоги законодавчих актів щодо звернень громадян, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи за зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

За І півріччя 2017 року на адресу районної ради надійшло 42 звернення громадян, з урахуванням 11 депутатських запитів. З загальної кількості звернень - 11 письмових звернень та 20 громадян було прийнято головою районної ради та його заступником на особистих прийомах.

За результатами розгляду звернень заявникам направлені вичерпні письмові відповіді відповідно до вимог чинного законодавства. Більша частина звернень вирішена позитивно (або частково позитивно) на інші надані роз’яснення щодо порядку їх вирішення або надіслано за належністю.

Як свідчить аналіз найчастіше порушуються питання щодо надання матеріальної допомоги, оформлення земельних ділянок учасникам АТО, забезпечення транспортного сполучення, діяльності органів місцевого самоврядування та інші.

Протягом 6 місяців 2017 року до районної ради надійшло 6 запитів про надання публічної інформації. Запити розглянуто та забезпечено інформування запитувачів у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.

Районна рада вживає дієвих заходів щодо забезпечення неухильного виконання нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення.

Звіт  про підсумки роботи зі зверненнями громадян  за I квартал 2017 року.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Конституції України Канівської районною радою проводиться робота щодо ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами.

Реалізуючи вимоги законодавчих актів щодо звернень громадян, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня роботи за зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до органів місцевого самоврядування, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

Аналіз динаміки звернень громадян за І квартал 2017 року показує, що  від мешканців району до Канівської районної ради надійшло 17 звернень громадян з урахуванням 3 депутатських запитів, що на 55% менше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них листів – 2, що на 75% менше у порівнянні з минулорічним показником. Звернень порушених на особистому прийомі за місцем проживання громадян – 12, відбулося зменшення на 20% проти минулого року.

Зменшення кількості звернень зумовлене проведенням виїзних прийомів, надання вичерпних роз’яснень безпосередньо за місцем проживання громадян.

У своїх зверненнях громадяни порушували питання щодо оформлення земельних ділянок, виділення житла, надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортного сполучення, ремонту доріг та інші.

Особисті прийоми громадян протягом звітного періоду здійснювалися керівництвом районної ради  відповідно до  графіка оприлюдненого в засобах масової інформації, а саме Канівському тижневику «Дніпрова зірка» та розміщеного на інформаційному стенді у холі районної ради.  

На особистих та виїзних прийомах керівництвом районної ради розглянуто 12 звернень громадян. Більшість питань, з якими звертаються громадяни, розглянуто в їх присутності відповідно до чинного законодавства. На різні за тематикою питання, громадяни отримали письмові відповіді та рекомендації. 

Протягом І кварталу 2017 року до районної ради надійшло три запити про надання публічної інформації. Запити розглянуто та забезпечено інформування запитувачів у встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації» терміни.